Als contentspecialist ga je aan de slag bij Thomas More Academie en sla jij de brug tussen concept, tekst en beeld. Je vertaalt strategie naar sterke content die onze waarden tot leven brengen. Denk aan video’s, artikelen, social posts, nieuwsbrieven, webcontent en intranetberichten. Je weet precies hoe je verhalen uit de organisatie en de praktijk ophaalt en maakt daar content van die raakt. Je bent niet bang om op mensen af te stappen, stelt de juiste vragen en houdt ondertussen strak de planning in de gaten. Je beheert daarnaast ook de socials, website en e-mailings.
Je richt je primair op Thomas More Academie en ons nascholingsaanbod. Met jouw content enthousiasmeer je onderwijsprofessionals om zich in te schrijven voor ons aanbod en werk je mee aan het vergroten van onze naamsbekendheid in Rotterdam en de omliggende regio. Je doet dat niet alleen: je maakt deel uit van ons brede marketing- en communicatieteam van Thomas More Hogeschool en het team van de Thomas More Academie. Ieder heeft een eigen rol, maar we springen bij waar nodig en denken met elkaar mee.